Plan treningowy – klucz do sukcesu.

plan treningowy

Trenujesz od dłuższego czasu, a Twoja sylwetka wciąż nie wygląda tak, jakbyś tego chciała? Rozbudowane i szerokie uda, a pupa wciąż płaska? Brzuch nadal jest wiotki? Zbyt rozbudowane plecy w porównaniu do dolnych partii ciała? Nieważne jak długo trenujesz, ważne by mieć odpowiedni plan treningowy. To klucz do sukcesu.

Plan treningowy zmieni Twoje ciało dokładnie tak, jak tego chcesz.

O tym, że “sport to zdrowie” pisać nie trzeba, bo każdy z nas to wie. Panuje jednak powszechne przekonanie, że do tego nie potrzeba pomocy profesjonalisty, a plan treningowy można sobie przecież skopiować za darmo. Trenujący często korzystają z planów swoich kolegów lub tych darmowych, znalezionych w internecie. Niestety nie jest to dobra droga. W ten sposób możemy zaoszczędzić kilkadziesiąt złotych, a w gratisie nabawić się kontuzji (która wykluczy nas z aktywności na długi czas) lub rozbudować partie mięśniowe, które i tak już są spore. To tak jakbyś zamiast iść do lekarza, postanowił leczyć się na własną rękę tym co masz akurat pod ręką. Pozwól sobie pomóc, od tego masz trenera :).

Plany treningowe ułożone przez trenera to klucz do sukcesu.

Trener personalny zanim rozpisze Ci plan treningowy, powinien za każdym razem przeprowadzić z Tobą konsultację. U nas, masz dwie możliwości: spotkanie się z nami na siłowni (face to face), gdzie przeprowadzimy z Tobą wywiad lub konsultacja on-line drogą e-mailową, dzięki czemu zaoszczędzisz czas :).

Podczas rozmowy trener dowie się m.in. o Twoim: wzroście, wadze, predyspozycjach, celu treningowym, przebytych kontuzjach oraz chorobach. Pamiętaj, by na pytania odpowiadać możliwie szczegółowo. Im więcej informacji podasz na starcie, tym lepiej będzie można dopasować plan. Dopiero po takim indywidualnym wywiadzie, trener będzie w stanie odpowiednio dobrać dla Ciebie ćwiczenia tak, by plan treningowy pozwolił Ci zmienić sylwetkę dokładnie tak, jak chcesz by wyglądała. Nie wierzysz, że to możliwe? Zerknij na opinie naszych podopiecznych na stronie (w zakładce “trener personalny online”), są naszą najlepszą wizytówką.

Jak wygląda mój trening?

Swój trening zawsze zaczynam od rozgrzewki i aktywacji mięśni na gumach oporowych. Później przechodzę do właściwego treningu na siłowni z użyciem gum oczywiście. Na moich zajęciach, czy w planach, które dla Was rozpisuję znajdziecie sporo ćwiczeń właśnie z ich użyciem. Dlaczego? Bo są różowe! Żart ?.

Gumy oporowe są bezpieczne, ułatwiają prawidłowe wykonywanie ćwiczeń, zapewniają stałe napięcie, pozwalają mocniej aktywować mięsień, zwiększają czucie mięśniowe, a przez to Wasza sylwetka pięknie i przede wszystkim zdrowo się wymodeluje.

Chcesz otrzymać ode mnie plan treningowy? Napisz do nas. Pamiętaj, że to Ty wybierasz gdzie chcesz trenować (w domu, na siłowni zewnętrznej, na standardowej siłowni wewnętrznej), ile razy w tygodniu jesteś w stanie trenować (dopasujemy aktywność do Twojego trybu życia) i jakim sprzętem dysponujesz (nie wymagamy kupienia połowy sklepu sportowego do treningów w domu). Naszym zadaniem jest ułożyć dla ciebie plan treningowy, który będzie efektywny, ale także będzie sprawiał Ci przyjemność i nie będzie utrudniał rytmu dnia.




Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *