Słodycze na diecie redukcyjnej

Słodycze na diecie redukcyjnej

Według badań jesienią zaczynamy jeść więcej i częściej sięgamy po słodycze. Jak to jest z tymi słodyczami? Czy słodycze na diecie redukcyjnej są zakazane? Czy możemy sobie na nie pozwolić? Początek tego wpisu z pewnością Ci się spodoba.

Słodycze na diecie redukcyjnej

Tak, można jeść słodycze na diecie redukcyjnej, podobnie jak na diecie na masę. Ale uwaga! Kilka ważnych informacji:

1. Nie traktuj ich jako podstawę żywieniową. To, że możesz je jeść od czasu do czasu, nie oznacza, że są one zdrowe i możesz je wcinać codziennie. Pamiętaj, że nie zastąpią one pełnowartościowego posiłku, a wręcz w większości są one pustymi kaloriami, które nie wnoszą wiele do naszego organizmu poza konkretną dawką cukru i tłuszczu. Jest wiele zdrowych opcji słodyczy. Bez trudu możesz przygotować lub kupić sobie gotowy deser z obniżoną zawartością cukru, a nawet totalnie bez cukru. W ten sposób możesz przemycić więcej słodyczy na diecie. Zapewniam, że da się smacznie bez dodatkowego cukru.

2. Skup się na tym co jesz, poczuj ten smak, zapach, konsystencję. Postaraj się nie jeść w biegu, czy wykonując inną czynność. Zwykle, gdy jemy słodycze prowadząc auto, oglądając serial, pracując na komputerze zjadamy ich mimowolnie więcej. Nie skupiamy się na tym, więc nie czujemy co i w jakiej ilości jemy. Jesz słodycze na diecie? Skup się na tym, miej pełną świadomość.

3. Zwracaj uwagę na ilość. Dwa ciastka to nie to samo co całe opakowanie ciastek. Zmień myślenie, że jeśli już zjadłaś porcje sernika to wszystko przepadło, więc możesz bezkarnie zjeść pół blachy ciasta. Od jednej porcji nikomu 10kg nie przybyło. Wlicz w kalorie i trzymaj się dalej planu. Jeśli Ci to poprawi humor, to zdradzę Ci sekret: trener czy dietetyk to też normalni ludzie i od czasu do czasu zjadają słodycze na diecie. Ważne by zachować umiar.

 

Słodycze, a dieta

 

Słodycze, a dieta

4. Pamiętaj, że one też mają kalorie i to całkiem sporo. Dlatego wliczaj te kalorie do swojej diety. Pisałam o tym wyżej, ale warto wspomnieć o tym w oddzielnym punkcie, bo wypunktowane lepiej zapada w pamięć.

5. Włącz aktywność fizyczną do swojego harmonogramu, to zawsze dobra rada. Niezależnie od tego, czy jesz słodycze na diecie czy nie – ćwiczyć zawsze warto!

6. Nie katuj się po zjedzeniu czegoś słodkiego. Jasne, miej świadomość tego co właśnie trafiło do brzucha, ale zachowaj zdrową głowę. W głowie wszystko się zaczyna, dlatego dbaj o swoje myśli.

Chcesz zmienić swoją sylwetkę?

Chciałabyś/chciałbyś coś zmienić w swoim sposobie odżywiania? Napisz do nas. Rozpiszemy Ci dietę tak, by była szyta na Twoją miarę. Wyślemy Ci pełny kwestionariusz, z którego dowiemy się jakich produktów nie lubisz, a jakie lubisz jeść, ile posiłków w ciągu dnia preferujesz, itd. Jeśli chcesz by produkty były tanie lub łatwo dostępne, napisz nam o tym :). Im więcej szczegółów nam podasz, tym dieta będzie bardziej do Ciebie dopasowana.




Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *